Working progress

Jag håller på och filar på del två i betyg på lärare, det går framåt trots att det finns så mycket att skriva om. Antagligen blir inlägget klart senare ikväll eller imorgon. Tack alla som har läst och komenterat!
Komentera gärna andra saker ni också vill att jag ska ta upp i bloggen. jag kan avslöja en del jag kommer skirva om så snart som möjligt;
- Fortsättning på Betyg på lärare
-
Om särskolor, vad är det och hur påverkar det individen och samhället
- Sedan kommer jag försöka intervjuva en lärare om hur ett betyg sätts och vad det är de tittar på
- Stress och dess påverkan på elevernas prestation i skolan

Det är bara en del av det hela. Hoppas ni fortsättar att läsa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0